söndag 5 februari 2017

Gym, Karlstad och väntans tider :P


Jag har precis kommit hem från gymmet, känns fantastiskt! Främst att jag tog mig dit för innan jag åkte låg jag på soffan och tyckte synd om mig själv. Kände mig trött, hängig och ni vet ursäkten "Jag gör det i morgon," smög sig på. Så jag tog helt sonika tag i situationen, bytte kläder och åkte. Tänkte inte en massa mer utan bara gjorde. Så som man tydligen ska göra. Än är undrens tid inte förbi, haha. Nu ska jag bara försöka fortsätta så. Rom byggdes ju inte på en dag direkt :P Nu sitter jag iallafall här och är trött i armarna, på ett skönt sätt. Och i resten av kroppen också för den delen.

Har även hunnit med en resa till Karlstad med Bazze. Vi köpte lite handdukar och sånt till badrummet och jag köpte lite grejer till min bullet journal (som jag inte kommit någonstans med.) Har jag berättat om den och vad det är? Om inte kan jag göra ett inlägg om det ifall nån skulle vara intresserad :)
Jag skulle velat köpa kläder men jag är så obekväm med mig själv så det känns liksom inge roligt att handla en massa då. Som man ändå inte kommer tycka om för att det sitter på en själv.. Suck! Men jag har iallafall gjort något åt det idag, ett litet steg. Duktig Emma.

Nu väntar jag på mitt samtal :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar