fredag 3 februari 2017

Mycket jobb..


God kväll på er,

Jag gick och la mig men kände ett stort behov av att få skriva av mig så här sitter jag nu.
Har inte druckit idag, känns bra :) 
Jag och Bazze var till gymmet förut och körde ett kort pass. Först var jag upprörd över att det blev så kort men sen kom jag på att det var bättre än att inte vara dit alls. Måste försöka lära mig se alla små steg jag tar och inte vara så självkritisk och bara se allt som jag inte gjort eller inte klarat av. Man kan inte vara bäst på allt från början och med tanke på hur mitt liv ser ut just nu så är 25 minuters träning jättebra. Tänk om jag kom iväg på det varje dag istället för att dricka öl?! 

Mitt ansikte ser för skruttigt ut, jag brukar inte ha finnar men nu har jag flera stycken och jag har en spricka i ena mungipan som vägrar läka! Varje gång jag äter något så spricker den upp igen :/ Våldsamt irriterande! Funderar på om det kan ha något med mitt leverne att göra? Känns inte som någon omöjlighet.. 

Är för övrigt ganska obekväm med hur jag ser ut och hur kläderna sitter. Känns som att det inte spelar någon roll hur fint jag klär mig eller hur mycket smink jag har. Tycker bara inte om hur jag ser ut. Vikten var inte så jävla noga, det är mer hur det känns. Nästan så att jag inte känner igen mig själv när jag tittar mig i spegeln. Finns mycket att jobba med helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar