måndag 6 februari 2017

Tröttare än tröttast


Idag är ingen dag som kommer gå till historien som de mest fartfyllda, verkligen inte. Har varit så trött! Hade tänkt gå upp tidigt och göra massor men jag kom inte upp förrän klockan var ett och då fick jag typ rulla ur sängen och släpa mig ut i köket. Helt orkeslös.

Så vad har min dag bestått av? Smörgåstårta typ. Resterna efter Bazzes födelsedagskalas. Känns som den aldrig kommer ta slut.
Var med Linda på ett möte och jobbade en timme när Mia behövde iväg.
Nu sitter jag bara och kollar runt på olika bloggar, facebook och instagram. Det är tydligen meningen att vi (jag och Bazze) ska iväg till gymmet vid åtta men jag vet verkligen inte om jag orkar. Jag var ju ändå där igår.. Räcker inte det? Varannan dag är väl lagom, eller?

Funderar på att göra en ny blogg men jag vet inte vilken plattform jag ska välja? Några förslag?


Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar