lördag 4 februari 2017

Oooo så spännande!


Åh vad jag längtar tills i morgon kväll!!! Förhoppningsvis händer något spännande då, en förändring, något nytt! Kan säga att jag ska ha ett samtal med några personer som kontaktade mig för typ en vecka sen, mer vet jag egentligen inte. Så ja, jag ser verkligen fram emot i morgon och vad de kan tänkas säga :P kanske berättar mer i morgon kväll när jag pratat med dem.

Idag har varit ganska bra, Bazzes familj, mamma, Nicke och Linda har varit här och firat Bazze eftersom han fyllde 25 i torsdags. Mådde så jävla dåligt efteråt, tror det blev lite för mycket av det goda (smörgåstårta och kladdkaka.) Så jag orkade inte åka iväg till gymmet, känns lite tråkigt men det kommer väl en ny dag i morgon. Och jag har faktiskt haft träningsvärk idag. Riktigt skönt. Brukade älska dagen efter träning, känslan av att ha gjort något bra. Förhoppningsvis kan jag hitta tillbaks dit.

Ska till Karlstad i morgon. Bazze vill köpa nått dataspel eller vad det var. Han har börjat streama på twich när han spelar olika spel. Man kan visst göra sig en förmögenhet på det?! Önskar jag var bra på att spela :P På sin höjd kan jag spela Candy Crush, haha. Eller backpacker men jag vet inte hur kul det är att titta på. Dock brukar jag sitta med och titta när Bazze kollar när andra spelar och då spelar de bland annat Uno (kortspelet ni vet?) Riktigt roligt.

Jag var ner med öllådan i förrådet förut, så nu jävlar!
Det kommer aldrig komma en "rätt" tidpunkt att ta tag i det så jag kan lika gärna börja nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar