torsdag 16 februari 2017

Helg!!


Dagen har gått bra, skönt att komma iväg till jobbet och ha ett syfte :) tack Mia för att du är en så underbar chef! Kan inte tänka mig någon bättre <3

I morgon är jag ledig :D hoppas på ett paket ifrån Partylite så jag kan åka ut med folks varor, känns inte alls kul att inte ha fått dem än och att folk måste vänta :/ Blir alldeles stressad! Och jag kan liksom inte gör något åt det...!
Ska också försöka mig på en tur till Östra Vadje och hälsa på Carro och "lillapan" <3 Så spännande!
Min alldeles egna lillapa sitter och slickar mig på fingrarna medans jag skriver det här xD sötnos!
Sen ska jag bara ta dagen som den kommer och jag har inget inplanerat under helgen så jag ska bara försöka ta det lugnt och vara i nuet så gott jag kan :)

Nu får ni ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar