onsdag 8 februari 2017

Mot Stockholm!



God morgon!

Förlåt att jag inte skrev något igår, gick och la mig vid halv åtta för att orka upp idag, haha.
Och det gjorde jag (y)

Nu sitter jag här och väntar på Mia och hennes mamma som ska köra oss till tåget. Har faktiskt lyckats packa en resväska som jag är nöjd med, inte en massa onödiga ombyten utan bara det jag behöver. Fantastiskt! Man kanske lär sig tillslut? :)
Har även packat ner två tidningar så jag har något att läsa på resan om jag inte lyckas somna. Känner mig faktiskt riktigt pigg. Fyra kanske är min optimala väckningstid? :P
Dock känner jag på mig att detta kommer bli en stressig dag. Men rolig såklart.

Tror inte jag kommer kunna skriva något i bloggen när jag är borta för appen till mobilen verkar inte vilja som jag vill och datorn tänker jag lämna hemma. Så ni får vänta tills på lördag eller fredag kväll för uppdatering.

Hoppas ni får några trevliga dagar så hörs vi igen till helgen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar